בעקבות פניית 'קול חי', התנועה לאיכות השלטון נאלצה לתקן פוסט נגד אברכים

    ארי וידר | תמונה: yaakov Naumi/Flash90 No Comments on בעקבות פניית 'קול חי', התנועה לאיכות השלטון נאלצה לתקן פוסט נגד אברכים
    12:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשהחרדים בממשלה – ההסתה נגדם משתוללת. זה כלל ידוע ומוכר. אבל אם בימים של טרור דומה היה כי על סדר היום הציבורי מונחים נושאים כבדי משקל אשר דורשים הכרעות ודיון ציבורי, מסתבר שכמה כלי תקשורת וגורמים אינטרסנטיים בוחרים גם בימים אלו להכפיש את הציבור החרדי.

    התנועה לאיכות השלטון מתחזקת עמוד תוסס ברשת החברתית אשר נהנה מעשרות אלפי צפיות. ביממה האחרונה פרסמו אנשי המדיה החברתית של התנועה שקף שהוצג בתקשורת, אלא שבניגוד להרחבה שניתנה בתקשורת, הרי שהתנועה לאיכות השלטון הציגה מצג שווא והטעתה את הציבור כאשר הכריזה כי חל בשנת 2016 גידול של כ-800 אחוז בתקציב המופנה לאברכי הכוללים. "זינוק מטאורי בתקציבי הישיבות ובקצבאות האברכים" נכתב שם "יותר מ-800 אחוז: מ-430 ₪ ל-3515 ₪ (!!!)".

    בפרסומם התבססו על התקציב החד פעמי שניתן לאברכים בשבוע שעבר, כהשלמה רטרואקטיבית לתקציב החסר בשנה שעברה, אולם הציגו לכאורה מצג שווא, כביכול מדובר בתקציב הרגיל ש"קפץ" ב-800 אחוז.

    אברכי הכוללים בוודאי היו שמחים לגלות כי הנתונים נכונים, אך מאחר והנתונים רחוקים מהאמת הצרופה, הרי שנגרם כאן עוול, תוך ניסיון להציג לכאורה מצג שווא בפני הציבור.

    והגולשים, הם הגיבו בהמוניהם, רובם כמובן נגד "הגזלה" החרדית ורכבת ההכפשות נגד הציבור החרדי, יצאה לדרכה.

    לאור פנייתנו לדוברות התנועה לאיכות השלטון, מיהרו האחראים לתקן את הדברים, אולם, דומה כי הנזק ההסברתי לציבור החרדי – כבר נעשה.

    מהתנועה לאיכות השלטון נמסר ל'קול חי': "הפוסט מתמקד באל המעיין ומבוסס על התכנית הכל כלול. אנו מקבלים את התיקון שזה רטורואקטיבי ויתוקן בפוסט".

    הפוסט המקורי והמתוקן:

    IMG_2189

    IMG_2188



    0 תגובות